Wat kunnen wij voor u betekenen?
Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring gehad met een klantenservice die niet goed functioneerde. Je stuurt een vraag of belt, maar krijgt geen antwoord terug, wat onmiddellijk voor frustratie zorgt. Dit kan ertoe leiden dat een klant nooit meer terugkeert. Het uitbesteden van je klantenservice kan dit probleem eenvoudig oplossen, zelfs tijdens drukke periodes.
Wij kunnen u ondersteunen bij het leveren van een goede service richting de klant. Ons personeel is zeer ervaren op verschillende gebieden van customer service voor bedrijven en non-profit organisaties, in gesproken woord en in schrift. Daarnaast zijn we in de mogelijkheid om in korte tijd op- en af te schalen.
Expertise
Vanwege onze achtergrond als IT-ers, kunnen wij goed omgaan met verschillende CRM-systemen. Daarnaast worden onze medewerkers doorlopend getraind op het gebied van klantcontact.
Flexibiliteit
Onze medewerkers werken op verschillende projecten, waardoor we gemakkelijk kunnen schuiven met uren en personeel. Daarnaast zijn we ook beschikbaar in de avonduren en weekenden.
Ervaring
Onze medewerkers hebben veel ervaring met klantcontact. Daarnaast hebben wij veel ervaring met het bieden van ondersteuning van een klantenservice om achterstanden kwalitatief weg te werken.
Hoe gaat het in zijn werk?
Kennismaking en offerte
Graag komen wij met u in contact om te bepalen waar uw organisatie ondersteuning nodig heeft. Het kan hier bijvoorbeeld gaan om ondersteuning tijdens piekmomenten, maar het kan bijvoorbeeld ook gaan om ondersteuning tijdens het opzetten van een eigen klantenservice.
Op basis van het type werkzaamheden en hoeveelheid uren maken wij voor u een offerte op, zodat het voor beide partijen duidelijk is wat de vraag is en wat er wordt geleverd.
Training
Onze medewerkers worden opgeleid om effectief voor uw organisatie te functioneren. Deze training omvat basisaspecten zoals gespreksstructuur, klanttypes, omgaan met weerstand en efficiënt werken. Daarnaast krijgen ze aanvullende, projectspecifieke training afgestemd op uw organisatie.
Uitvoering en evaluatie
Wij gaan voor u aan de slag! Tijdens dit proces monitoren we onze medewerkers en geven we regelmatig trainingen ten behoeve van de kwaliteit. Met regelmaat evalueren we samen hoe het gaat en sturen we bij waar nodig.
Kosten
Afhankelijk van de werkzaamheden stellen wij een offerte op. Het is helaas niet mogelijk om hier standaardtarieven te hanteren. Heeft u hier aanvullende vragen over? Neem dan contact met ons op! Wij denken graag met u mee.