Klantenservice

Een aspect van een organisatie wat je niet kunt verwaarlozen, is de klantenservice. Het is van cruciaal belang dat klanten altijd geholpen worden en tevreden zijn. Er is niet voor niets een oud gezegde: "De klant is koning." Tevreden klanten zijn de sleutel tot het toekomstige succes van een bedrijf. Daarom moeten klanten tijdig en volledig geholpen worden.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring gehad met een klantenservice die niet goed functioneerde. Je stuurt een vraag of belt, maar krijgt geen antwoord terug, wat onmiddellijk voor frustratie zorgt. Dit kan ertoe leiden dat een klant nooit meer terugkeert. Het uitbesteden van je klantenservice kan dit probleem eenvoudig oplossen, zelfs tijdens drukke periodes.

Wij kunnen u ondersteunen bij het leveren van een goede service richting de klant. Ons personeel is zeer ervaren op verschillende gebieden van customer service voor bedrijven en non-profit organisaties, in gesproken woord en in schrift. Daarnaast zijn we in de mogelijkheid om in korte tijd op- en af te schalen.

Expertise

expertise

Vanwege onze achtergrond als IT-ers, kunnen wij goed omgaan met verschillende CRM-systemen. Daarnaast worden onze medewerkers doorlopend getraind op het gebied van klantcontact.

Flexibiliteit

flexibel

Onze medewerkers werken op verschillende projecten, waardoor we gemakkelijk kunnen schuiven met uren en personeel. Daarnaast zijn we ook beschikbaar in de avonduren en weekenden.

Ervaring

ervaring

Onze medewerkers hebben veel ervaring met klantcontact. Daarnaast hebben wij veel ervaring met het bieden van ondersteuning van een klantenservice om achterstanden kwalitatief weg te werken.

Hoe gaat het in zijn werk?

Kennismaking en offerte

Graag komen wij met u in contact om te bepalen waar uw organisatie ondersteuning nodig heeft. Het kan hier bijvoorbeeld gaan om ondersteuning tijdens piekmomenten, maar het kan bijvoorbeeld ook gaan om ondersteuning tijdens het opzetten van een eigen klantenservice.

 

Op basis van het type werkzaamheden en hoeveelheid uren maken wij voor u een offerte op, zodat het voor beide partijen duidelijk is wat de vraag is en wat er wordt geleverd.

advies

Training

Onze medewerkers worden opgeleid om effectief voor uw organisatie te functioneren. Deze training omvat basisaspecten zoals gespreksstructuur, klanttypes, omgaan met weerstand en efficiënt werken. Daarnaast krijgen ze aanvullende, projectspecifieke training afgestemd op uw organisatie.

training

Uitvoering en evaluatie

Wij gaan voor u aan de slag! Tijdens dit proces monitoren we onze medewerkers en geven we regelmatig trainingen ten behoeve van de kwaliteit. Met regelmaat evalueren we samen hoe het gaat en sturen we bij waar nodig. 

uitvoering en evaluatie

Kosten

Afhankelijk van de werkzaamheden stellen wij een offerte op. Het is helaas niet mogelijk om hier standaardtarieven te hanteren. Heeft u hier aanvullende vragen over? Neem dan contact met ons op! Wij denken graag met u mee.

Helpdesk

Bij ons kun je kiezen tussen computerovername, waarbij we direct met je kunnen meekijken, of een huisbezoek om je te helpen met je computerproblemen. We zijn flexibel en passen onze aanpak aan op jouw situatie.

Verkoop

Bij ons vind je nieuwe producten met goede service. We geven eerlijk advies en zorgen ervoor dat je goed geïnformeerd bent voordat je een beslissing neemt.

Reparatie

Als je computer of laptop reparatie nodig heeft, bieden wij de oplossing. Je kunt bij ons namelijk een leenlaptop krijgen, zodat je toch je belangrijke zaken kunt blijven regelen. De reparaties zelf voeren wij uit op ons kantoor in Vinkel. 

HELPDESK SUPPORT

073-8512083

BEL OF WHATSAPP ONS

Scroll to Top