Abonnement

Ons doel is ervoor te zorgen dat jouw computer perfect blijft werken!
Wij zijn je daarom graag van dienst wanneer je problemen ervaart met je computer, maar het liefst voorkómen wij deze problemen.

Computer onderhoudsabonnement

Bij PC Rolin’ bieden wij om deze reden een nieuwe vorm van onze service aan. Onze nieuwe onderhoudsabonnementen zijn er op gericht om computerproblemen te voorkomen. Proactief in plaats van reactief.

Hiermee stappen wij over van periodiek onderhoud, naar doorlopend onderhoud: een 24/7 monitoring service vanuit PC Rolin’.

Het onderhoud bestaat onder andere uit dagelijkse controles van de status van je computer. Deze controles zorgen er voor dat we snel paraat zijn bij problemen, of de problemen zelfs al oplossen voordat ze voor jou merkbaar zijn. Deze vorm van onderhoud zal tevens plaatsvinden op de achtergrond, zodat je hier als klant geen hinder aan ondervindt.

Wij bieden deze abonnementen aan via twee soorten abonnementen. Deze sluit je af per computer.
Alle voorwaarden en begrippen zijn te vinden op: https://www.pcrolin.nl/voorwaarden

Onze abonnementen

Wij hebben twee verschillende abonnementen. Hieronder vindt je alle info:

Service onderhoud eenmalig

Beveiligd & up to date

Abonnement all in

Een service onderhoudsbeurt bestaat uit:

Een beveiligd & up to date abonnement bestaat uit:

Een All-in support abonnement bestaat uit:

  • Controleren van alle processen
  • Virus verwijdering
  • Adware verwijdering
  • Updaten van alle programma's incl. Windows
  • Controle beveiliging
  • Opschonen tijdelijke bestanden
  • Controle hardware componenten
  • Dagelijkse basismonitoring op systeemfouten
  • Regulier Windows updates uitvoeren
  • Eset Antivirus & Internet Security jaarlicentie
  • Geen starttarief bij remote helpdesk support bij storingen (helpdesk hulp op afstand)
  • Standaardtarief: Zie voor meer informatie over prijzen onze tarieven pagina.
  • Alles uit het "Beveiligd & up-to-date" abonnement
  • Dagelijkse uitgebreide systeemmonitoring op fouten
  • Doorlopend onderhoud van het systeem
  • Jaarlijkse check-up
  • Onbeperkte gratis helpdesk remote support bij storingen
  • Aan huis ondersteuning, zie voor prijzen onze tarieven pagina

Natuurlijk lichten we onze abonnementen en de inbegrepen opties graag even toe via telefoon of e-mail!

Per mail kunnen we je informatie toesturen.

Meer weten of heb je nog vragen?

Kijk bijvoorbeeld eens naar onze FAQ als je vragen hebt. Mogelijk is jouw vraag al beantwoord. Wil je meer weten over onze tarieven? Kijk dan op de pagina tarieven.

Mocht je nog steeds vragen hebben, dan kun je ons binnen kantooruren altijd bellen, WhatsAppen of mailen. We helpen je graag verder.

Helpdesk

Bij ons kun je kiezen tussen computerovername, waarbij we direct met je kunnen meekijken, of een huisbezoek om je te helpen met je computerproblemen. We zijn flexibel en passen onze aanpak aan op jouw situatie.

Verkoop

Bij ons vind je nieuwe producten met goede service. We geven eerlijk advies en zorgen ervoor dat je goed geïnformeerd bent voordat je een beslissing neemt.

Reparatie

Als je computer of laptop reparatie nodig heeft, bieden wij de oplossing. Je kunt bij ons namelijk een leenlaptop krijgen, zodat je toch je belangrijke zaken kunt blijven regelen. De reparaties zelf voeren wij uit op ons kantoor in Vinkel. 

HELPDESK SUPPORT

073-8512083

BEL OF WHATSAPP ONS

Scroll to Top